DM 2011

DM 2011
Mads Conrad og Jonas Rasmussen ved Danmarksmesterskaberne 2011

mandag den 3. september 2012

En vigtig kamp

Lørdag den 8. september begynder Den danske holdturnering. Dette betyder også at holdkampe nu bliver en vigtig del af mit program. KMB 2010 står med 4 hold til denne sæson, henholdsvis

Jeg har her til morges fået en SMS fra min træner der siger at jeg skal spille en herresingle mod Carsten Gjerløv, en tidligere fast 2. divisionsspiller i KMB. Hvis jeg vinder denne kamp vil jeg blive en fast del af klubbens første hold. Det kan ikke beskrives hvor vigtig denne træningskamp er, så nerverne sidder ude på tøjet i 30 timer endnu.

Jeg træner aldrig single, men har før spillet det en del. Håber i vil krydse fingre for jeg kan vinde denne kamp og slå mig fast på førsteholdet! Jeg skal nok opdatere i morgen aften omkring resultatet.

2 kommentarer:

  1. Krydser fingre!! du kan godt :-D

    SvarSlet
  2. Spændingen kan mærkes helt til Jylland. Held og lykke søn.

    SvarSlet